Wsparcie techniczne

Wsparcie techniczne realizujemy w formie bieżącej pomocy technicznej oraz stałych umów serwisowych.

Pomoc techniczna

Celem usług wsparcia serwisowego/powdrożeniowego jest zapewnienie Państwa firmie bezawaryjnej pracy na systemach ERP oraz ich ciągły rozwój, dostosowany do bieżących potrzeb Państwa przedsiębiorstwa.

Wsparcie serwisowe/powdrożeniowe realizujemy poprzez zespół doświadczonych konsultantów, dzięki którym otrzymują Państwo pełne wsparcie w zakresie Państwa systemu ERP oraz doradztwo związane z jego rozwojem.

Nasz zespół wdrożeniowy jest do Państwa dyspozycji w godzinach 08.00-16.00, formie:

  • bezpośredniego kontaktu (wizyta w siedzibie Państwa firmie),
  • konsultacji telefonicznych,
  • połączeń zdalnych.

Umowa serwisowa

Umowa serwisowa adresowana jest do firm zainteresowanych nawiązaniem stałej współpracy w zakresie obsługi informatycznej.

Zawarcie umowy serwisowej gwarantuje:

  • gwarantowany czas reakcji,
  • określony w umowie stały ryczałt godzinowy,
  • niższą stawkę za godzinę przy przekroczeniu pakietu określonego w umowie,
  • miesięczny okres rozliczeniowy.

Zamówienie usługi serwisowej

Usługę serwisową mogą Państwo zamówić:

  •  kontaktując się telefonicznie z sekretariatem help desk pod numerem: 52 584 00 58
  •  poprzez system obsługi zleceń, pod adresem: serwis@enteo.pl

Pomoc zdalna 

W celu pobrania programu do połączenia zdalnego należy kliknąć na poniższy obrazek:

pobierz

 Zostanie pobrany plik programu o nazwie zdalny.exe

plik

 

 

 

Należy go uruchomić i podać konsultantowi Identyfikator i hasło:

plik2