Koniec z grzebaniem w papierach! Zarządzaj dokumentami z enova365 DMS

Dzięki enova365 DMS będziesz mieć wszystkie dokumenty w jednym miejscu, zyskasz więcej czasu przy poszukiwaniu dokumentacji, a możliwość katalogowania oraz opisywania pozwoli na profesjonalne i sprawne zarządzanie biurem.

 

Wybierając system enova365 DMS otrzymujemy, wbudowany w moduł, mechanizm DMS (Document Management System), który służy do przechowywania, porządkowania i ewidencjonowania dokumentów cyfrowo, oraz OCR (Optical Character Recognition) posiadający opcję ucyfrowienia papierowej wersji dokumentu. Dzięki takiej funkcjonalności zamiast wprowadzać dokumenty ręcznie, firmy mogą je skanować – system je rozpozna i zaewidencjonuje, co przekłada się na mniej błędów oraz duże oszczędności w czasie.

DMS dostarczy listy dokumentów z podstawowymi funkcjami ich przeszukiwania i analizy, a OCR rozpozna znaki oraz całe teksty z plików graficznych i pdf. Po zastosowaniu mechanizmów rozpoznania możliwe jest wyszukiwanie plików według treści. Dzięki temu rozwiązaniu wszystkie dokumenty znajdują się w jednym miejscu w formie cyfrowej, co oznacza nową jakość i bardziej efektywną pracę z dokumentami oraz wymierne oszczędności czasowe w skali całej firmy.

 

Dla kogo

  • Średnie oraz duże firmy, a także biura rachunkowe;
  • Działy handlowe, działy serwisowe, recepcja/sekretariat, marketing, telemarketing, biuro obsługi klienta itp.

Funkcjonalność

enova365 DMS (Document Managment System) to moduł o charakterze ewidencyjnym, który wspiera przechowywanie, porządkowanie dokumentach w rejestrach (przychodzące / wewnętrzne / wychodzące)  oraz ewidencjonowanie zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt, a także przypisywanie ich do spraw, działów merytorycznych czy też elementów w strukturze organizacyjnej.

Posiada opcje ułatwiające wprowadzanie danych do systemu, w tym funkcjonalność OCR (Optical Character Recognition) – służącą do rozpoznawania znaków oraz całych tekstów z plików graficznych oraz PDF.

Możliwości

  • Zamiast wprowadzać dokumenty obce – można je skanować, system je rozpozna i zaewidencjonuje, co daje mniej błędów, oszczędności w czasie. 
  • Wszystkie dokumenty w jednym miejscu w formie cyfrowej – koniec z zaginionymi dokumentami.
  • Płynna praca z dokumentami między poszczególnymi stanowiskami firmie – lepsza komunikacja, ponieważ wszyscy pracują na tym samym dokumencie (oryginał i jego odpowiednik w systemie).
  • Ewidencjonowanie dokumentów np. z jednolitym rzeczowym wykazem akt oraz ze wprawami, które ich dotyczą.

Benefity

  • Szybki wgląd do dokumentów oraz spraw,
  • przyspieszenie przepływu dokumentów pomiędzy różnymi działami i pracownikami przy wykorzystaniu Workflow’
  • zmniejszenie pracochłonności obsługi wprowadzania dokumentów,
  • zmniejszenie ilości błędów użytkowników,
  • e-archiwizacja,
  • skrócenie czasu wdrażania pracowników w obsługę programu.

main-logo (1)Prezentacja rozwiązania enova365 DMS

 

 

Udostępnij